На днях з'їздив на малу батьківщину, порився у старих речах,
пригадав минуле, ґеймерське включно. Спогадів багато, тому вибірково вирішив
поділитись тим, що випало пограти влітку двадцять та десять років тому назад.
Звісно літо в дитинстві більше асоціюється з активнішим
відпочинком. Озеро, велосипеди, активний відпочинок разом з братом. Так
приблизно і було у 1996 році. Грати зовсім не хотілось. І не тільки через
сонечко за вікном. Тоді я вже встиг пограти на шістнадцятибітках на прокаті, та
на ПК у мами на роботі, і домашня восьмибітка «Сюбор» вже не могла подарувати
жодних нових вражень. Час від часу я брав Duck Tales 2, чи бився з кимось у
Special Mortal Kombat – неліцензований порт культової гри, ну і звісно можна
було спробувати пройти Double Dragon Battle Toads, та після декількох годин
азартної гри, знову програти на відрізку десь між останнім та передостаннім
босами.
Десять років тому, у 2006ому ситуація для ігор теж була так собі.
Перший раз в житті я працював на одній і тій самій роботі довше року, і був
захоплений цим понад міру. На роботі ми переїхали в новий офіс, з потужнішими
комп’ютерами, де навіть знайшовся Red Alert 2, який я іноді включав по кінцю
робочого дня. З ґеймерської апатії мене висмикнула гра, на яку я з друзями вже очікував впродовж деякого
часу.
Не секрет, що експерименти у четвертій частині «Героїв» сприйняли
не всі фанати. Тому навіть після їх виходу ми продовжували грати у стару-добру
«трійку». Після демо-версії, що встигла походити по руках, у багатьох з’явилась
надія, що цього разу ми отримаємо саме те продовження, на яке всі так довго
чекали і не отримали у четвертій частині.
Не дивлячись на відчутні візуальні зміни, Heroes of
Might&Magic V стали саме тою грою що повернула нас у минуле, замість
привнесення революцій, про які ми ніколи не просили. Гра звісно страждала від
традиційних вад пострадянської індустрії: баги, погана оптимізація,
невідлагоджений баланс, що виправлялись на ходу численними патчами. Очікуючи на
саме такий розвиток подій, я одразу махнув рукою, і придбав з першого дня
ліцензійну версію, аби потім не було проблем з «заплатками». На той момент
знайти ліцензійну гру можна було в одному-двох магазинах, а ринок ПК був
виключно піратським. Зрештою свою вартість гра відробила більш ніж повністю: в
«п’ятірку» ми грали запоєм, збираючись після роботи на буднях, і з обіду на
вікенді, але майже завжди до опівночі. Важко порахувати скільки часу утікло за ходами в "Героях", а тим більше у очікуванні свого ходу.
Мабуть треба прийматись за огляд героїчної серії ))).
Немає коментарів:
Дописати коментар