середа, 22 липня 2015 р.

Огляд MORTAL KOMBAT II SPECIAL


PLATFORM
NINTENDO ENTERTAINMENT SYSTEM
GENRE
FIGHTING
RELEASED
1995
PUBLISHER
JY COMPANY
DEVELOPER
HUMMER TEAM




ВСТУП
Нажаль, цей огляд, не місце для того, щоб описувати феномен найпопулярнішого файтингу дев’яностих. Дана гра називається як «Мортал Комбат», виглядає як «Мортал Комбат», навіть місцями грається як «Мортал Комбат», але все ж таки ним не є.
В час розквіту популярності «Морталу», як його тоді коротко називали, шістнадцятибітки були недоступною розкішшю, за якою люди йшли на прокати, переважно як раз для того, щоб «порубатись» в третю та в другу частини файтингу (саме в такому порядку). Хоча восьмибітки вже набули певного поширення, але файтингів здатних хоч наближено задовольнити гравців, підсівших на «Мортал» на них не виходило. Нехай не ображаються фанати «Стріт Файтер», але залишимо їх улюблений франчайз їм же, а пересічному гравцю хотілось пограти в улюблену драку зі знайомими персонажами та прийомами. По ряду ліцензійних та економічних причин, цим мріям не було дано збутись, але напівсира Тайванська компанія «Джей Уай Кампані» не вперше пішла проти течії та випустила одразу декілька ігор, нелегально розроблених земляками з «Хаммер Тім». Це були неофіційні порти файтингів серії «Мортал Комбат» для восьмибітних консолей. Найбільшою популярністю користувалась гра, що наскільки це було тоді можливо, повторювала «Мортал Комбат ІІ». Вона мала майже таку саму назву, окрім приставки «Особливий».


Початковий екран.
Десь я вас всіх вже бачив…

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Власники «Сегі», а також ті, у кого не було навіть восьмибіток, не ховали зневаги до незаконнонародженої гри. Зрештою зрозуміло, що неофіційна гра, на значно слабшій ігровій системі не могла відтворити всього того, за що любили оригінальний «Мортал», але необхідний мінімум тайванцям вичавити вдалось. Власники НЕС-Денді отримали можливість пограти за знайомих персонажей у відносно-знайомому оточенні. Розробники також відтворили по трійці прийомів для кожного бійця, скопіював їх з оригіналу, щоправда активувались прийоми однаковими комбінаціями для всіх героїв. Культові, для серії, фаталіті, звичайно залишились на 16ти бітах, що на той момент сприймалось як головний недолік та нагадування про недолугість попереднього покоління консолей. Але популярності гри, технічна недосконалість не зашкодила, можливо місцевий, Рівненський ринок не є показовим в цьому відношенні, але неліцензований картридж з «Морталом» коштував близько 20 доларів, відчутна сума на початку дев’яностих в провінції, але це була одна з найдорожчих ігор на своїй приставці, що користувалась відчутним попитом.

Лю Канг перевіряє блок Рептилії.
Двобій посеред епічного моста.

ГЕЙМПЛЕЙ
На відміну від офіційного прообразу, піратське творіння одразу пропонувало грати за 14 персонажів, окрім базових 12 героїв, були доступні боси – Шао Кан та Кінтаро, чогось обізваний як Горо. Базовий геймплей був максимально простим, гравець міг рухатись вперед та назад, підстрибувати, присідати, бити руками, ногами та ставити блок. З сидячого стану удари відповідно ставали підсічкою та аперкотом. Окрім базових рухів, в кожного персонажа були спеціальні прийоми, переважно здерті з оригінальної гри. Спец-прийоми практично не перезавантажувались, так що була можливість використовувати їх поки палець не зісковзне. З врахуванням цих особливостей, бій в «Особливому Морталі» був динамічним та швидким.

Ось такий він, володар зовнішнього світу Шао Кан.
Вітання, можливо у вас немає Мега Драйв, але Ви пройшли «Мортал Комбат»!

ПРОХОДЖЕННЯ
По аналогії з оригіналом, для проходження гри, від геймера вимагалось перемогти в ряді двобоїв, що закінчувались поєдинком з головним босом – Шао Каном. Головна порада гравцю при цьому була одна – не давай противнику опритомніти та бий суперприйомами так довго як можеш.

ВИСНОВКИ
Не буду ханжою, при всій неофіційності продукту, його існування дало багато радості власникам восьмибіток, особливо всім тим, в кого не було можливості придбати більш дорогу консоль. В цих умовах їм хотілось чогось хоча б на зразок популярної гри, і «Хаммер Тім» втілили ці очікування в картриджі.

+ ПЛЮСИ:
+ «Мортал Комбат» для тих, кого видавці вирішили позбавити цієї гри, а пірати «виправили» несправедливість

- МІНУСИ:
- Численні глюки
- відсутність фаталіті
- однакові комбінації клавіш
- прийоми деяких бійців відтворені неправильно
- граматичні помилки

ОЦІНКА
Нажаль, піратський статус залишив розробникам певний карт-бланш у вигляді відсутності потенційних претензій щодо якості гри, а жаль, трошки QA доробки і був би кращий файтинг на НЕС.
В-

This review (excluding images and otherwise registered trademarks or other intellectual property that has been used here for non-profitable purposes of making this review) is copyrighted to Andy Nagorny © 2015. All right reserved.

Mortal Kombat is an officially registered property (trademark) of Warner Bros. Entertainment Inc. The original Mortal Kombat game and its images are officially registered properties of its respective owners. All rights reserved. This is review of unauthorized product that may infringe existing copyright. Author of this review has no any relation to mentioned product or its makers.

Немає коментарів:

Дописати коментар